Tisk     Česky English
 

Mobilní obchodník

Stručný popis produktu

Mobilní obchodní zástupce je aplikace určená pro obchodní společnosti, které chtějí efektivně rozvíjet svůj obchodní tým. Implementace řešení Vám pomůže nastavit hlavní firemní procesy pro obchodní zástupce (plán práce, komunikace se zákazníkem, upozornění na nezaplacené faktury, informace o novinkách, propagace akčních výrobků apod.)

Řešení umožňuje vytvářet objednávky přímo u zákazníka a během několika minut je již expedovat z firemního skladu. Již při tvorbě objednávky může obchodní zástupce zodpovědně informovat zákazníka o možnosti dodání zboží na základě přímé vazby do firemního informačního systému a online pohledu do skladu.

Obchodní zástupce nemusí po návratu domů/do kanceláře vypisovat další 2 hodiny denní hlášení, protože jej zpracoval již průběžně v terénu.

Lišta MOZ

Charakteristika produktu

  • Mobilní řešení
  • Modularita
  • Škálovatelnost řešení z implementace pro 5 uživatelů až k implementaci s 300 uživateli
  • Robustnost řešení
  • Možnost individuální customizace podle potřeb zákazníka
  • Integrovatelnost s jinými firemními systémy
  • Technologicky moderní a otevřená platforma MS-SQL Server

Přednosti produktu

  • jednoduchá a intuitivní obsluha
  • dostupnost všech údajů v elektronické formě
  • možnost sdílení informací mezi zaměstnanci
  • dostupnost údajů kdekoliv a kdykoliv
  • výrazné zlepšení péče o zákazníka
  • náskok nad konkurencí
  • zvýšení obrátky prodejního cyklu
  • zvýšení efektivity zaměstnanců

Vybrané reference produktu

  • Interní použití Smardata, s.r.o.
  • Aviko ČR, s.r.o.
  • BOBO BLOK, spol. s r.o.
  • Diana Fish, spol. s.r.o.
  • Fischer international, s.r.o.
  • Hügli Food, s.r.o.
  • Plastia, s.r.o.
  • READ s.r.o.
  • Remy Cointreau
  • Špilar – Ryby, Drůběž

Články v médiích o tomto produktu

Hlavní partneři

  • Combitrading, s.r.o.
  • Asseco Solutions, a.s.
  • Rapinfo.eu
  • S&T CZ, s.r.o.
  • T-Mobile Czech Republic, a.s.

FAQ - nejčastější dotazy

Jaké zařízení je podporováno?
Podporováno je libovolné zařízení s OS Android 4 a vyšší a libovolné zařízení s Microsoft Windows 7.0 a vyšší. Aplikaci Mobilní obchodní zástupce tedy můžete provozovat na tabletu, notebooku, chytrém telefonu. Pro jednu instalaci je doporučována homogenní platforma všech uživatelů z důvodu snížení pracnosti na případných zakázkových úpravach.

Jak probíhá datová integrace s naším informační systémem?
Datová integrace je specifikována při analýze. Většinou na základě trojstranné schůzky za účasti vás a vašeho implementačního partnera informačního systému. Z technického pohledu bývá integrace realizována na úrovni databáze, výměnných souborů, webových služeb a nebo dostupného API rozhraní.

Jaké HW vybavení je potřeba pro čtení QR kódů?
Libovolný tablet a nebo chytrý telefon, který je vybaven kamerou. Dnes se jedná v podstatě o všechny modely. Z praktického hlediska doporučujeme, aby kamera obsahovala funkci automatického ostření – tzv. Auto focus. I tato funkce je ale dnes již skoro běžná.

Umožňuje aplikace i mobilní tisk?
Ano, umožňuje. Aplikace podporuje i mobilní tisk bez limitu platformy operačního systému – tedy jak OS Windows, tak i v OS Android.

Bude v aplikaci podporována problematika EET (Elektronická evidence tržeb)?
Ano. Elektronickou evidenci tržeb u tohoto řešení podporujeme.

Štítky produktu: mobilní řešení, mobilní prodej, mobilní crm, prodej z korby vozu, mobilní prodej, mobilní obchodník, mobilní obchodní zástupce, obchodní zástupce s tabletem, obchodní zástupce s netbookem, obchodní zástupce s pda, plán práce obchodního zástupce, trasa rozvozu, sběr dat, řízení zaměstnanců

Funkce produktu

  • Evidence firem
  • Evidence kontaktních osob
  • Evidence historie
    vztahu se zákazníkem
  • Vyhledávání podle
    definovaných polí
  • Plán práce
  • Vyhodnocení plánu práce
  • Zápis z jednání
  • Marketingový sběr dat
  • Objednávky v terénu
  • Náhled do firemního
    informačního systému
  • Aktivní zápis do firemního
    informačního systému
  • Napojení na GPS navigaci
  • Stav skladu
  • Nezaplacené faktury
  • Hlasové poznámky
  • Možnost práce i bez signálu GSM (v restauraci
    v sklepních prostorech)
  • Čtení čárových kodů
  • Bonita zákazníka
  • Reporty
  • Export dat do Excelu
  • Analýzy dat pomocí
    tematické mapy republiky
  • Automatické upozorňování
    na úkoly
  • Novinky – informace
    o firemních akcích
  • Katalog zboží

Související řešení

Získat více informací

Mám zájem o
  • informace o produktu
  • novinky na email
Email  *