Tisk     Česky English
 

Technická podpora

Prodejem produktu náš vztah s Vámi zdaleka nekončí. Proto ke všem našim produktům zajišťujeme kompletní technickou podporu. Veškerá hlášení vad a nebo požadavků nových rozšíření budou uplatňována prostřednictvím kontaktního místa poskytovatele helpdesk(zavináč)smartdata(tečka)cz a nebo telefonu 242 441 748 s následným potvrzením na uvedený email.

Pracovníci technické podpory jsou k dispozici v Po-Pá v časech 9:00-17:00.

Pro účely měření technické podpory rozdělujeme vady na tři základní typy:

  • Vada typu A – vada zabraňující uživateli přístup k aplikaci a technickému vybavení z důvodu její nedostupnosti nebo vada zabraňující provozu celé aplikace z důvodu její nefunkčnosti nebo nefunkčnosti více než 50 % implementovaných funkcí.
  • Vada typu B – vada, kdy je IS uživateli dostupný, ale je podstatně omezen jeho provoz z důvodu nefunkčnosti méně než 50% implementovaných funkcí.
  • Vada typu C – vada, kdy je IS uživateli dostupný, ale je uživateli znemožněna nebo ztížena některá konkrétní činnost.

Typ vady je při nahlášení vady určován dohodou zástupce Smartdata a uživatele. Požadavky na technickou podporu jsou oprávněni hlásit k tomu oprávnění uživatelé.

Kontakty

V dotazech k problémům se software prosím uvádějte verzi produktu, operační systém, případné service packy nebo jiné běžící aplikace, a pro identifikaci také sériové číslo produktu.